Rabu, 4 Januari 2012

Cita-cita Anak2 Ku Tercapai Jua......

Tahniah utk anak2 aku...... cita2 mereka sudah tercapai dan termakbul juga akhirnya, walaupun bukan dengan sekelip mata.... dan tahniah juga pada aku, sebab aku bersabar melayan impian anak2 aku nie.... huhuhu...

Huhuhu... korang nak tau tak, apa cita2 anak2 aku? mereka teringin sgt nak naik, BAJAK!..... hahahaa... mesti ada yg gelakkan kan... tp itu la hakikat ye.... walaupun mereka masih kecil, tapi aku sgt kagum dgn impian mereka........


Muka sgt ceria bila impian terlaksana

Setiap hari balik kerja, mesti diorg request suruh aku lalu dpn Bajak di kawasan perumahan kami... dan hari2 juga la diorg nak aku berhenti, sebab nak naik Bajak.... dan setiap kali itu juga la aku bg pelbagai alasan, sebab dah lewat petang, dan takkan suka2 nak naik bajak org tanpa izin.....

Isnin lepas, 02/01/2012, aku 1 keluarga ke Hospital Sultanah Aminah, utk buat appointment si Nazeem (ada cerita sebaliknya, next time aku share), dan balik dari hospital, kami singgah Majlis Sultan Abu Bakar, Johor Bahru.... Ya Allah, mmg tidak ku sangka..... impian anak2 ku tercapai, tanpa minta izin, tuan Bajak tersebut benarkan anak2 aku naik........... terlalu la sukanya anak2 aku dpt naik Bajak, walaupun Bajak nie tak bergerak....



Allah makbulkan impian anak2 aku...

Betul la kata2 Pakar Motivasi, Dr Azizan Osman dan Mentor ku Norazlin / Ariffin semasa mereka mengadakan Program Seminar Magnet Rezeki... apa2 pun, kita kena kuasai minda kita... anak2 aku tanpa sedar sudah set minda mereka, NAK NAIK BAJAK... dan termakbul, tanpa sedar... nak tau mcmne nak kuasai minda? dan kalian berminat nak join program nie? kena byr RM699 utk 1 tiket... tapi, klu join ST Group, dengan bermodalkan sgt rendah (dpt pula extra income), boleh dpt 2 tiket ke program Seminar Magnet Rezeki nie... sgt2 berbaloi............... 


MEGA STAR ROADSHOW
~Revolusi Sihat,Power & Bebas Wang dgn Sapuan Ajaib Bio Ever,
Pada 8hb Jan 2012(Ahad) di ST Centre Tmn Universiti,Parit Raja
 Jam 2.30ptg~5.30ptg,
Mentor Kejayaan & Kekayaan Smart Tycoon 1 M'sia,
Pn Hjh Siti Atkah
akan bersama2 memberikan preview Minda Magnet Rezeki dan
juga "How to Passive Income",
Sila dptkan Tiket 'PERCUMA'+Lucky Draw terhad 80 org terawal shj
>sila SMS nama utk dptkan tiket... sebelum 6hb Jan 2012<
Terima Kasih..


Intrested, SMS/CALL me 012-7293178 or
add me as your friend at Facebook




2 ulasan:

fara anak abah berkata...

jom join?=) http://declosette.blogspot.com/2012/02/1st-giveawayshare-and-win.html

Fizah berkata...

salam.... saya nak perkenalkan blogshop saya... kat sini saya ada menjual baju untul girls, boys dan newborn gift set... jemput singgah untuk cuci2 mata...

http://mummyslittlestars.blogspot.com/

TQ..

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com