Selasa, 4 Oktober 2011

Cerita Pasal 3 Ahmad...

Macam tak percaya, si Ahmad Nazeem dah berusia genap 1 tahun pada 28/09/11 yg lepas... syukur, alhamdulillah, dia membesar dgn sihat walaupun keding je.. 8.2kg sahaja berat terkini dia.. tp masih  line normal... :) dan sekrg nie dia semakin aktif.. walaupun belum pandai berjalan, tp lagak mcm dah terer benor nak berjalan...

Kes xnak tido, bila 'jeles' dgr abg2 dia main2..

Emmm.. ada hati nak keluar buaian sendiri..



Gambar2 di atas, aksi si Nazeem.. Gambar2 di bawah lak, aksi si HariZahin bila dilepaskan bermain di luar, tanpa kawalan..


Suka la tu, dpt panjat kereta..

Anak-anak....

Tak terkata aku bila ke depan, tgk apa anak2 aku buat, dan hasilnya seperti di atas... OMG.. sampai panjat2 kereta.. tak boleh jadi dah nie......................





6 ulasan:

Achik berkata...

Ish2...bila tu?

AtiEyZ berkata...

weekend lepas...

Pen Biru berkata...

mak ai..pandai betol memanjat..bahaya btol tu

AtiEyZ berkata...

@pen biru, tau xpe... pas dah snap gambo tu, terus meradang la kt diorg.. hihii...

stellaizz berkata...

mak ai..pandai nyer memanjat...

AtiEyZ berkata...

iye.. bab mcm nie, diorg mmgggg pandaii... :)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com