Isnin, 25 Julai 2011

Pemenang Aksi Si Cilik...

Ok, aku dah dapat pemenang .. minta maaf la yerk, aku tak dpt nak publish semua gambar2 peserta.. terlalu byk, dan aku tak berkesempatan nak kumpulkan semua....

Dari byk2 yg aku tgk, aku memilih adik Bahia Batrisyia sebagai pemenang.... tahniah kepada ibu Bahia ye..

Dan utk cabutan bertuah lak, aku yg cabut sendiri, sampai pejam mata (sila percaya pada aku yg jujur) .. lagipun semua peserta, aku tak kenal hati budi masing2... so, takde sebab aku pilih ikut suka hati aku, kan... so, pemenang utk cabutan bertuah lak, jari jemari aku yg bermasalah alahan dan so jijik klu korg tgk live, ada laah (sambil pejam mata, dan meraba2... sori xde gambar, nak kejar masa nie).................   PUAN NINA...... 


So kepada ibu Bahia, dan Puan Nina, sila email saya, atiegurlz@gmail.com


Terima kasih sekali lagi pada yg sudi menjayakan contest nie...


SELAMAT BERKENALAN SEMUA...........


8 ulasan:

Atia_gadismelayu berkata...

tahniah kpd pemenang..^_^

krtcacarbaru@hotmail.com berkata...

hihi kite kalah....

tahniah ibu bahia dan puan nina

puan nina berkata...

alhamdulillah..ada rezeki kat sini =)

Ummu Ukasyah berkata...

tahniah ya kepada pemenang

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Tahniah tuk pemenang.

#cdmHA berkata...

terima kasih ye, sudi join contest saya... jgn lupe, capture no yg saya nak tu ye.. ada hadiah misteri menanti anda.. ^_^

Unknown berkata...

tahniah buat pemenang

Nisa Greennnpanda berkata...

congrats pn nina & ibu bahia...

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com