Selasa, 5 Julai 2011

Anak Dalam Plastik Sampah...


Ni la yg berlaku, klu si ibu dan si ayah tidak simpan plastik sampah yg besar di tempat yg anak2 kecil a.k.a HariZahin tidak nampak dan tidak dpt guna sebagai bahan permainan mereka....

Ada 2 bungkusan sampah berwarna biru

Teka kaki milik siapakah itu?

Sampah boleh berjalan?

OMG... so seksi...
Umi nak pakaikan seluar, si dia tak mau...

Dah kenal lum, sape tu?

Dalam plastik sampah pun nak suruh Umi snap gambo dia...

Umi, cpt Umi amik gambar Abg....

Ni la si jejaka yg tidak berseluar td...
Zahin ku...

Si Nazeem jd pemerhati je skrg nie..
Sebab dia lum pandai main lagi....

mmmmm.. Umi dah tak terkata

Smileezzzz..........

Umi nak selamatkan Nazeem dr kena serkup ngan plastik

2 gigi bawah + 2 gigi atas...  ;)



Mood hari nie, CERITA BERGAMBAR....

8 ulasan:

Ima Salsuzaima berkata...

Ya Allah. Tajuk bukan main mengejutkan jantung ai..hahaha

ita berkata...

cute nyer...... suka kan tengok gelagat diorang ni..

stellaizz berkata...

comel nyerrr...sweet sgt tgk gelagat anak2 membesar depan mata..mcm2 ragam yg mcuit hati :)

AtiEyZ berkata...

@ima, hehe.. tajuk mesti gempak, br teruja org nak baca... :)

AtiEyZ berkata...

@ita, mmg suke, time diorg bergaduh, tak suke!!! ... hehehe...

AtiEyZ berkata...

@stellaiz, yup... time mencuit tu, bestt... time meragam, tak bestt... :D

ummi anum berkata...

Ya!Allah..bahaya tu..main masuk dalam plastik..tp klauada pengawasan xper..anyway..suka tgk gelagat anak2 tu..

AtiEyZ berkata...

@ummi anum, hehe.... aar, mmg bahaya.. saya kena perhati je diorg main.. kejap je tu, pas dah bergmbo, kena simpan semula plastik tu... ;)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com