Jumaat, 25 Jun 2010

Appointment 24/06 - Semalam....

Semalam gi checkup di temani Ayah HariZahin.......... Kesian kat dia, time dia teman, time tu la, service lambat.... selalu 4 lebih sebelum jam 5 dah settle... tapi semalam, dkt kul 6, baru settle.......


Syukur, alhamdulillah... kesihatan aku ok......... kepekatan darah, ok....... BP, ok.... berat pun ok, naik 1.2kg je, takde la mcm sebelum nie, naik mendadak 4.3kg.......... so, berat terkini aku skrg, 68.7kg.....

Nurse yg check perut aku, sempat bagi nasihat........ disebabkan ni kandungan ku yg ketiga, dia pesan, jgn sekali2 gi urut sendiri........ khuatir baby terbelit tali pusat....... baby kali nie, amat2 selesa dlm kandungan ku, sebab mmg dah ada ruang yg disediakan abg2 dia sebelum nie......... huhuhu... boleh plak gitu ek.. tak terpikir lak aku...  :D

Ingatkan dah settle jumpa nurse, dah boleh balik....... tp, kena tunggu giliran lagi, utk SUNTIKAN KANCING GIGI......

Suntikan ini tujuan diberikan adalah untuk ibu tersebut membentuk satu daya tahan untuk sebarang kemungkinan yang akan dihadapi akibat dari pendarahan yang akan terjadi kesan daripada bersalin. Oleh itu, ianya adalah merupakan satu langkah preventif untuk menghindar sesuatu perkara yang buruk terjadi kepada ibu dan kandungannya. Penggunaan ATT tidak akan menyebabkan kecederaan kepada janin. Ini adalah kerana vacin yang diberikan tidak dapat melalui placenta. Info dari simanja.com


27 Weeks Pregnant

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com