Jumaat, 4 Jun 2010

Appointment 03/06 - Semalam....

Mcm biasa, aku kena gi checkup bulanan di klinik kerajaan...... minggu nie, genap usia kandungan aku, 23 minggu... alhamdulillah, semua ok... BP ok, normal.. kepekatan darah pun, ok, masih pekat lagi...  :)

Cuma, yg buatkan nurse agak terkejut, berat aku naik mendadak, dari 63.2kg ke 67.5kg..... huhuhu... disebabkan berat aku naik mendadak, aku kena dtg lagi 3 minggu, utk monitor berat aku....

24 Weeks Pregnant


Nk dikatakan aku kena kencing manis, minggu lepas, aku gi minum air glukosa tu, result yg aku dpt, ok je .. sebelum minum bacaan 4.6 dan selepas minum 6.6... so, normal, xde melepasi tahap kencing manis...

Disebabkan itu, aku dinasihatkan, kurangkan pengambilan makanan manis, berkanji dan berlemak... huhuhu.. kena diet la plak.. supaya berat tak naik mendadak lagi... =)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com