Isnin, 5 April 2010

Hari Hilang Mood....

Hari nie, dari lepas aku mandi / membersihkan diriku, aku dilanda bersin, bersin dan bersin... aduii.. dah lama tak kena penyakit nie... hari nie boleh kena plak... yg tak sukanya, klu dah kena penyakit nie, aku xleh kawal pembuangan kecil ku.... hah!! korang pernah alami tak? tu yg aku alami sekrg nie... so, pantiliner (KOTEX) teman setia ku disaat dan ketika ini...

2 hari aku dok rumah melayan kerenah anak2 aku.... HariZahin dah pandai bermain bersama2.... klu baik, baikkk sgt... Hariz la terutamanya... klu dia minta apa2 biskut, keropok utk dia.. mesti dia ingat kat adik dia... "Mimi.. adik nak.. adik.." klu nak mandi pun gitu... sambil jerit, "Adikk.. mandi, dlm.."(mandi dlm besen)... suka main turun naik katil... gelak2 sesama mereka... si Adik, apa yg abg dia buat, dia ikut je... tu time mood baik... klu mood tak baik, bergaduh aje mereka berdua nie... ada je tak kena.... Zahin tu belum pandai melawan lagi... huhu.. aku tak dpt bygkan klu la si Zahin dah pandai melawan abg dia... meriah la weii rumah aku... bukan dengan jerit pekik atau tangisan mereka.. tapi meriah dengan jerit pekik dari aku... ekekee... Ayah HariZahin selalu tegur, "shuut.. slow sikit suara tu..." opss... :D

Tak berpeluang nak snap aksi2 menarik mereka berdua nie kat rumah... selalu aku berebut kamera dengan Hariz... Zahin pun tak ketinggalan.... so, xde gambar terkini mereka... klu ada pun, di luar rumah.. cuma, sejak akhir2 nie, aku jadi pelupa.... lupe je nak bawak kamera gi opis..... nti klu teringat, aku upload gambar2 tu....




p/s : cuba2 upload gambar2 HariZahin yg aku lum pernah upload, tapi tenet jeles dengan aku... so, utk hari nie, xde gambar...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com