Khamis, 4 Februari 2010

Aktiviti HariZahin...

Salam Mesra.. 2-3 hari nie, aku keboringan nak mengupdate blog aku sendiri.... tp bila tak update, rasa sunyi la plak bila buka blog aku nie... sejak 2 menjak nie, aku hilang mood.... mm...

Hari nie, aku update dengan aktiviti HariZahin yg sempat aku snapkan....


Gambar bawah nie plak, gambar Hariz yg kononnya tolong Umi kemas mainan.. dia masukkan dlm beg plastik, TAPI lepas dah siap masukkan, dia keluarkan semula.... mcm tak tolong kemas... hehehe... gambar dia keluarkan semula tak sempat nak snap, sebab Zahin dah menjerit2....  :)


 

Gambar bawah nie plak, gambar Zahin tgh nenen / nyusu .. masa nie aku tgh drive... leh plak dia xnak lepas... nak melekat je... dkt 10km gak aku biarkan dia mengempeng... alhamdulillah, selamat sampai rumah.....

5 ulasan:

ainazliena berkata...

stimnyer adik nenen...sbaik x nmpk tut umi..

temp. housewife berkata...

mcmmana drive sambil bg baby nenen tu? terernya.

Umi berkata...

ainazliena : hehee... sempat gak snap gambar.. masa nie berhenti di traffic light... byk gambar, tapi yg nie je lulus dipublish kan.. :)

temp.housewife : sis, tgn kanan pangku dia, jari pegang stering bahagian bawah.. tgn kiri, bz masuk gear ngan pegang stering bahagian atas.. errr... paham tak? hehehe...

Wan Anie berkata...

terror drive sambil nyusu...:D
ni mesti pakai nursing shirt kan?

Umi berkata...

hi kak wan.. hehe.. kenal eh, nursing shirt tu? :)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com