Jumaat, 22 Januari 2010

Dinner...

Dah lama tak update blog aku nie, dengan wajah2 terkini anak2 aku...... nie antara gambar2 Zahin yg kerap tak sihat... (selesema, batuk, demam) ... dah semakin susut dah anak Ummi sorang nie.... ntah berapa la KG dia skrg nie.... 27/01 nti baru aku akan bawak dia gi checkup + injet utk setahun....



Ni lak, gambar Hariz terkini...... pun sama, mcm dah makin susut gak...... start semalam, dia kena sakit mata + batuk... (best tu, klu Ummi jangkit, leh la Ummi dok rumah.. MC.. ekekek) 10/02 nti, giliran Hariz plak gi checkup di klinik kerajaan... harap2 KG dia tak turun.. klu sebelum nie, 11kg je.... sejak dia dok taska, kat rumah dia panggil aku TEACHER... boleh plak dia samakan gelaran pengasuh2 di taska dengan Ummi dia... dlm hati aku, jeles gak.... Hariz boleh plak panggil aku teacher, sebab dia lebih lama di taska berbanding bersama dengan aku di rumah.... mm... harap2 lepas nie, dia dah tak keliru lagi.............



Gambar bawah nie, aku gi dinner di Kampung Pasir Putih.... konon nak makan di tepian laut... tak dpt nak snap gambar byk2.... aku bz layan Zahin, suami aku lak bz layan Hariz............ budak 2 org ni, klu waktu siang, tak tido sgt... harap kan waktu malam je diorg rest / tido... so, waktu Ummi / Ayah nak makan malam, time tu la, diorg nie meragam nak tido............ tapi, walaupun bz melayan kerenah mereka, Ummi kekenyangan gak mlm td.... alhamdulillah..... masih ada rezeki........




2 ulasan:

aina berkata...

yatt..tgok gambo kt atas tu..ko cam ustazah..laki ko cam ustaz ler..:)

#cdmHA berkata...

alamak... ekekee...

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com