Isnin, 18 Januari 2010

Brand Logitech

Sabtu lepas, teman Ayah HariZahin gi cari barang komputer di Plaza Landmark, Johor Bahru.... Ayah ckp, Pusat IT di Johor Bahru nie tak semeriah di KL... iye la, Ayah nie dikategorikan sebagai giler barang2 sparepart PC dan Kereta..... masa zaman dia bujang2, dia dok KL, tu yg dia boleh bezakan di KL dan di Johor Bahru... UmiHariZahin hanya, tersenyum jerk, tak komen pape, sebab aku tak pernah dok KL.... mungkin ada betul gak apa yg Ayah ckp tu.... 

Plan asal, nak tinggalkan 2 bujang di Taska, tapi last minutes, Ayah suruh bawa sekali... dia mmg tak suka gi jejalan, anak ditinggalkan... hehee.. so, aku ikut je la cara dia.. walaupun aku yg kena jaga kerenah 2 bujang tu sepanjang Ayah memilih barang yg dia cari tu..... yg sorang dah pandai berjalan tu, abis dia pegang barang2 PC yg ada di kedai komputer tu... yg sorang lagi, aku tak larat nak dukung je, so, lepaskan di lantai.. kena marah la ploks dengan Ayah HariZahin... hehehee.. iye la, salah aku gak kan... bukan ke lantai tu kotor... apa daaa....



nie la gambar keyboard yg Ayah sibuk2 cari... 
p/s : ni 1st time aku tau, ada keyboard dan mouse yg tak yah guna wayar.. (hehehe, sian kan.. buta IT)

2 ulasan:

cik helena berkata...

kalau kat kl tempat nak carik sparepart pc ni sume kat lowyat.nak dekat dah nama ngan landmark.hehe

dulu outstation selalu tido kat landmark hotel.

#cdmHA berkata...

oo.. iye la.. dia ada gak sebut nama tempat, akak jerk lupe.. hehehe

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com