Jumaat, 7 Ogos 2009

Friend / Kawan / Rakan....

Dari aku kecil, dari aku dah mula pandai bermain... dari situ aku sudah ada kawan... kawan sepermainan.... kawan sekolah.... kawan kolej... kawan sepekerjaan... kawan seperjuangan... tapi tidak semua kawan boleh dipercayai.... tidak semua kawan memahami kita.... tidak semua kawan ada, bila kita memerlukan mereka...... tetapi ada juga kawan yg sudi mendengar apa saja yg aku katakan, luahkan.... cukup utk mendengar, cukup utk memahami... aku lega bila dpt meluahkannya.....

Aku rindu zaman kanak2 ku... aku rindu zaman remaja ku.... aku rindu zaman aku mula meningkat dewasa... dan aku rindu zaman nakal ku..... iye.... dulu aku antara kanak-kanak yang nakal... dengan kenakalan aku tu la, aku mula rindu saat itu, kini....

Teringin aku berjumpa semula dengan rakan2 lama ku..... berbual di zaman kanak2 kami... kenang semula kenangan di zaman remaja kami.... banyak kenangan..... sedih, gembira, duka, luka....









Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com