Isnin, 13 Julai 2009

Weekend punya cerita...

Sabtu (11/07/2009)
Ada jemputan kahwin rakan se"kilang" tapi dia dah berhenti dah... dulu boleh panggil dia Cik Nurul, tapi skrg dah kena tukar jadi Puan Nurul.... aku dpt menghadirkan diri pada majlis Nurul, tapi jadi TETAMU yg terakhir di catit di buku tetamu... hehehee... boleh la, jadi bukti kehadiran aku.... (",) Bila aku tgk org kahwin, teringat zaman2 aku kahwin dulu... erm, dah 2 tahun lebih dah aku kahwin.. huhuhu, kejap je masa berlalu... Oleh kerana, bz melayan kerenah anak2, termasuk bz mengadap makanan sedap yg disediakan, aku tak berkesempatan nak bergambar ngan pengantin... cuma dapat salam dan ucap TAHNIAH, jerk... Nurul lawa sgt.. suka tgk baju pengantin dia... menarik tertarik d bommm... ekekeke.... semoga berkekalan hendaknya... aminnnn.................. Ni aku copy paste gambar dari rakan yg hadir pada hari tersebut... betul tak aku ckp, Nurul lawa kan? huhuhuhu....


******************************************************************************
Ahad (12/07/2009)
Ermmmm... Ermm.... bile mengenangkan hari Ahad lepas, tersenyum aku sendirian... hahahaa... mana tak ye, masa aku ber"window shopping" di TESCO SERI ALAM, boleh plak ada 2 orang lain yg tidak dikenali memakai baju yg aku pakai pada hari tu... aduuiii.. malu yeee... suami gelakkan jerk... nak elakkan malu, suami paksa aku beli baju lain... dia suruh tukar time tu gak... hahahaa... tak pernah seumur hidup aku, beli baju terus pakai time tu gak.... eee... malu2... ni la baju yg aku pakai semalam... (",)

pssstt... ni gambar lama.. saje copy paste utk rujukan.. suami tak kasi pakai baju nie lagi.. dia ckp malu.. pakai kat rumah je la... :D

2 ulasan:

aKu PeNcHEnTa berkata...

hehe..baju awak pakai sama dengan org lain yek..
hahahha..dan..dan..jek g tuko beli baju lain yek.

ainazliena berkata...

ala selamba udah la..satu hal nk kena tuko baju..

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com