Khamis, 16 Julai 2009

Hilangkan Tension Jap..

Huhuhu... 2 hari nie, agak keBZan, maklum lah, opismate 2-2 mc... sian diorg... time nie time diorg, akan datang aku tak tau, time aku bile... moga2 rakan2 ku cepat sembuh, dan kembali kerja mcm biasa.. InsyaAllah.... (",)

Dah petang2 nie, dah rasa boring lak, asyik ngadap pc wat kerja jerk... so, releasekan tension jap... update blog... padahal xde citer menarik pun, just nak imbas kembali jerk, wajah anak ku yg sulung tu.. boleh plak hari jumaat lepas, akak ku bagi mail gambar si abg nie.. mula2 dia suruh aku teka dulu, sape.. dlm kepala otak nie, mesti la teringatkan adik, sebab adik yg baby lagi.. rupa2nya, si abg.. Ya Allah, teruk tul aku nie la, anak sendiri pun dah tak kenai... hehehe... nie la si abg masa baby.. tembam.. kuss semangat... klu tak salah masa dia 6 bulan, berat dia mencecah 9.3kg... tapi, masa dia setahun, turun jadi 8.8kg jerk... susut, sebab dia xnak makan sgt... nk susu jerk... sampai la nie, kuat minum susu...

Anak sape la nie, hisap jari.. kata org klu baby hisap ibu jari kaki, nak adik lagi.. tapi, hariz tak hisap ibu jari kaki pun, tetap dpt adik... hehehe...

Em, suka lak tgk gambar nie... nmpk diorg rapat sgt... (",).. nie la, abg ipar aku merangkap bapa sedara anak2 aku.. yg belakang tu, anak akak aku yg sulung, kak long yana... nama betul dia Ilyana Mastura... dia la yg rajin melayan anak2 aku skrg nie... terima kasih ye, kak long.. mak teh doakan kak long jadi akak yg baik dan cemerlang dunia akhirat, aminnn... (",)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com