Selasa, 28 Julai 2009

Dumex - Nutrakids


Adik dah 6 bulan... nak ajar dia makan nestum... try bagi nestum dari Nestle, tapi adik tak serasi.. berak2.. kesian plak.. Achik cadangkan cuba nestum dari Dumex.. so, weekend lepas, aku n hubby mencari la nestum nie.. nak bagi adik makan... ke sana, ke sini, aku mencari.. antara pasaraya yg aku dah pergi, Econsave, UO Kompleks Pusat Bandar PG, Tesco Seri Alam, Maslee Taman Cendana PG.. tetap tak jumpe... mana nak dptkan nie!!! nape susah sgt nak jumpe nestum nie... hari nie aku nak continue cari nestum Nutrakids nie... tapi, klu ada sape2 yg terjumpe nestum nie kat mana2 pasaraya, bagi tau yee.. tolongg.. nak cuba bagi adik makan...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com