Isnin, 26 April 2010

Be My 19,099th Visitor...


Syarat-syarat-nya.
(nak kasi hadiah babe, kena lah bersyarat :P)

[1] mesti lah warganegara MALAYSIA :) - SUDAH SEMESTINYA...
[2] berumur 18tahun ke atas, tak kesah lah lelaki atau perempuan, saudara-mara ataupun tidak, yang dikenali ataupun tidak. - DAH NAK MASUK 30an DAH...

[3] mesti jadi follower belog saya. *blush*blush* - DONE (26/04/2010)...

[4] letakkan banner seperti di atas di belog anda, dan link-kan balik kepada belog saya ;) - LETAK KAT SIDEBAR, BOLEH KAN?

[5] kalau dah cukup syarat-syarat-nya, dan jika ditakdir-kan anda-lah visitor yang ke 19,099 itu, sila lah capture (print screen or snap) the required number seperti di atas be dengan gambar belog saya, dan emailkan kepada saya di faryn_farhana@yahoo.com





Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com