Isnin, 5 April 2010

Alhamdulillah....

Syukur alhamdulillah, walaupun dapat no 3, suka sesangat..... cuma agak kecewa, tak menang no 1... sebab klu menang no 1, aku leh pilih hadiah yg ditawarkan... dah tentu2 hadiah yg aku minat sesangat hadiah no B tu... tp dah rezeki si Ezany kan, so, aku cuma dpt no 3.... dan beruntung gak, Kak Ngah tak pilih hadiah no D, sebab aku dah xde pilihan yg sesuai dengan aku... List hadiah2 yg ditawarkan, sila la ke SINI...



Apa2 pun, aku nak ucapkan terima kasih kepada cikmin/faheem... sebab bersusah payah mengadakan GALI2 CONTEST nie.... melalui contest ni, aku dpt mengenali cikmin dengan lebih dekat.... bayangkan la, aku kena gali entry2 yg ada dari tahun sebelum2 nie..... termasuk lah, entry sepanjang cikmin pregnantkan Faheem... dan detik2 melahirkan Faheem.....

Cikmin, saya nak minta maaf ye, klu2 sepanjang saya komen, ada kata2 yg mengguris hati dan perasaan cikmin... maklum la, kata2 tu nak dicukupkan 30 patah perkataan...  :P






p/s : tak sabar nak tunggu hadiah yg aku pilih tu sampai di tangan....

8 ulasan:

angahfarah berkata...

salam..
tahniah yer kak..
kwn sy (afzan) pun dpt gak..

Umi berkata...

wslm... hehee.. terima kasih, angahfarah.. oo... tu member awak yerk... tahniah utk dia gak.. :)

aku yg comel berkata...

congrat!! pilih adiah apa?

Umi berkata...

terima kasih, aku yg comel... :P
pilih hadiah no D... perfume PURE..

temp. housewife berkata...

congrats. umi nak cuba nasib kat giveaway Ziefauzi tak? tengokla kat http://ziefauzitogether.blogspot.com. kalau sudi tulisla nama akk sbg referral. :D

Umi berkata...

TQ kak... oo.. ada ternampak gak kat blog dia tu... insyaallah, ye..

Faheem Jr berkata...

salam umi,jangan la frust sgt ye..adat la bertanding kan..kalau cikmin nak bg sume telekung tu..
adoiii,tak cukup budget pulak...tapi PURE tu pun istimewa..
boleh bawak solat...wangi sepanjang hari sbb long lasting...

Umi berkata...

Faheem Jr : hehee.. saje je luahkan kat sini... perasaan kecewa tu tetap ada, maklum la, kalah... :D .. TQ ye.. bila nak pos hadiah? :P

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com