Rabu, 12 Oktober 2011

Malam Tadi Gi Kelas.....

Percaya tau tidak, tajuk yg aku taipkan kt atas tu? iye, betul.. tu la aku, malam td... pergi kelas malam, tinggalkan 2 anak dan bawak 1 anak... drive sendiri dari Pasir Gudang ke Skudai... utk menghadiri kelas......... mcm tak percaya, aku sudah mulakan langkah utk mengubah cara hidup aku... Ya Allah, perkenankan la segala doa2 aku... dan permudahkan la segala rezeki utk aku, keluarga ku, dan sahabat2 yg berhampiran dengan aku... semoga sama2 terbuka minda seperti aku, supaya boleh berusaha mengubah cara hidup skrg dan akan datang..

Tengah malam baru aku sampai rumah... sian Nazeem, walaupun dia keletihan dan meragam di kelas, dia baikk... dlm kereta terus lelap... mudah umi nak drive balik... masa perjalanan pergi kelas pun, dia baik, lelap di car seat............

Tak sabar nak gi Seminar Motivasi Magnet Rezeki yg bernilai RM699 di Skudai pada 30/10/2011  nie.... korang2 semua, ada tak yg berniat sama mcm aku, nak ubah cara hidup skrg dan nak ubah cara pemikiran diri kita skrg? nak ikut aku gi seminar nie tak? kalian boleh dapat 1 tiket free nilai yg sama... (maksud kat sini, klu korang nak gi, boleh la bawak pasangan sekali.. maklum la, rezeki kita kan ada link ngan pasangan hidup kita.. ) so, klu berminat, boleh tinggalkan  komen di entry nie...klu tak berminat, tiada paksaan.... cuma saya suka kongsi perkara yg +ve dengan org yg berminat...........


Ada tak pekerjaan yg kita buat skrg, boleh diwariskan kepada anak kita? 
Aku tau jawapannya... ^_^



Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com