Jumaat, 3 Julai 2009

Family ku..




Tgh bosan2 buat kerja, tgk2 la gambar aku yg lama2... Huhuhu... terjumpe la gambar family ku disaat aku masih baby... cuma tak tau usia aku ketika itu..... (yg baby tu la aku... huhuhu)

Masa gambar nie, adik aku yg bongsu tak wujud lagi... hehehe... maklum la, dia wujud masa usiaku dah 5 tahun...



**********************************************************************************

Cari punya cari, terjumpe la gambar nie... masa ni aku dah 5 tahun kot... yg baby tu, adik aku yg paling bongsu... aku ada 6 adik beradik... dalam gambar abg ku yg sulung xde plak... erm, mana yerk? oh, dia kat rumah atok... (",)





Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com